SEG heeft in de studio diverse modellen op bezoek gehad. Een model (30 plus) casual en sportief gekleed en een volumineus model (40 plus). Op een mooie locatie in de natuur van provincie Groningen is een sportief seniorenkoppel (60 plus) gefotografeerd.
Reclamefotografie voor de doelgroep
De modellen zijn bewust geselecteerd en gekleed voor de doelgroep van het product. Die doelgroep is voornamelijk vrouwen boven de 30 jaar. Vrouwen die willen afvallen op een gezonde en verantwoorde manier. Een goed alternatief hiervoor zijn de maaltijdshakes van Be Slank. Een shake die de maaltijd kan vervangen en vrij zijn van synthetische kleur- smaakstoffen, aspartaam of conserveringsmiddelen.
Eigen identiteit en uitstraling
Er is bewust gekozen voor een eigen identiteit, uitstraling en niet onbelangrijk exclusieve fotografie. Eigen fotografie heeft enorme voordelen ten opzichte van het even snel inkopen van stockfoto's. Een nadeel van een stockfoto is dat situaties er soms te dik boven op liggen. Bijvoorbeeld te aantrekkelijke mensen met een te vriendelijke glimlach. Stockfoto's zijn niet exclusief en zijn meestal gericht op de buitenlandse (Amerika) markt.